Handelsbetingelser

Nedenstående salgs- og leveringsbetingelser gælder for alle leverancer fra KlubSupport cvr. 27915000.

Betingelserne gælder i det tilfælde, hvor der ikke er indgået andre skriftlige aftaler mellem dig som køber og KlubSupport.

Priser: Alle priser i shoppen er ekskl. moms, hvor andet ikke er anført

Levering: De fleste varer har vi på lager og en leveringstid på 1-3 dage er gældende. Tøj er der dog en leveringstid på ca. 8 hverdage, da vi bestiller det hjem fra vores leverandører. Leverancer kan forekomme direkte fra producenterne og der ved at flere omgange, såfremt der er bestil flere forskellige varer. Flere varer har vi på eget lager - fx isposer, og der leverer vi fra dag til dag.

Personlige oplysninger: Vi behandler dine personlige oplysninger omhyggeligt og jf. dansk ret og god dataskik. Der udleveres ikke oplysninger til trejdepart.

Betaling: Sportsklubber, organisationer og virksomheder kan efter forudgående aftale bestille varer med en aftalt kredit. Dog skal specialfremstillede varer - fx. tøj med tryk - betales inden ordren sættes i gang. Alle privatkøb betales via betalingskort, hvor beløbet trækkes når ordren afsendes. Ved bankoverførsel afsendes varen først når indbetalingen er foretaget.

Fragt: Fragt tillægges med kr. 39,- ekskl. moms. Fragtfrit ved ordre over kr. 1000,- ekskl. moms

Risikoen for varerne: Risikoen for varer købt af KlubSupport overgår til dig som forbruger på leveringstidspunktet.

Reklamationsret: KlubSupport yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven, omfattende fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb. Reklamation over fejl og mangler, som bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af varen, skal meddeles KlubSupport indenfor rimelig tid. Varen kan efterfølgende returneres for reparation, ombytning eller efter aftale evt. kreditering.

Reklamation og varereturnering: Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettet til: KlubSupport-shop, Att.: Flemming Mæhlisen, Krokusvej 11, 8920 Randers NV, Email: info@klubsupport.dk Tlf.: +45 20 200 800. Du har pligt til at returnere varen i væsentlig samme stand og mængde, som den er modtaget. Du skal selv afholde de omkostninger, der er forbundet med at returnere varen.

Fortrydelsesret: Der er 14 dages returret på varerne, regnet fra den dag de modtages. Hvis du vælger at fortryde et køb, skal du blot returnere varen i væsentligt samme stand og mængde som du modtog den. Når varen er modtaget retur og godkendt, refunderes købsprisen (ekskl. porto og ekspedition) til din konto indenfor få dage. Omkostninger til returnering skal du selv afholde. Fortrydelsesretten gælder ikke for specialfremstillede varer - fx tøj med logo tryk. Varer kan sendes retur til: KlubSupport-shop, Att.: Flemming Mæhlisen, Krokusvej 11, 8920 Randers NV. Email: info@klubsupport.dk Tlf.: +45 20 200 800.

Klage: Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til vores kundeservice afdeling på: info@klubsupport.dk eller på telefon nr.: 20200800.

Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby, via www.forbrug.dk.

Du kan også anvende EU-kommissionens online klageportal, hvilket dog hovedsageligt vil være relevant, hvis du er forbruger med bopæl uden for Danmark.

Du finder klageportalen her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/